Vårt löfte till dig som kund

Vi tror på det vi gör och är övertygade om att det här är nyckeln till hur lokala företagare och nationella aktörer marknadsför sig idag och i framtiden. Du ska alltid känna dig trygg när du handlar hos oss, vare sig det rör sig om en sushilunch eller en resa till andra sidan jorden.

Det här lovar vi dig som medlem på Letsdeal.se:

14 dagars ångerrätt, 30 dagar tillgodo

När du handlar hos oss har du alltid 14 dagars ångerrätt och 30 dagar tillgodo, om inget annat står angivet under villkor. Det ger dig gott om tid att tänka igenom ditt köp.

Branschöverenskommelse - ökad transparens

För att du som kund ska känna dig ännu tryggare med att handla hos oss har Konsumentverket och Let's deal tagit fram en branschöverenskommelse. Syftet med överenskommelsen är att öka transparensen och förse dig som kund med korrekt och tydlig information. Let's deal jobbar redan idag efter dessa riktlinjer och officiellt trädde den i kraft den 1 oktober 2013."

Resor

Köper du din resa eller ditt boende hos oss står vi vid din sida hela vägen. Nu har vi dessutom gjort våra resedeals ännu tryggare för dig.

  • Inga dolda kostnader-garanti. Var noga med att läsa igenom dealens villkor för att se om kostnader tillkommer, i form av t.ex. turistskatt eller liknande. Får du mot förmodan göra utlägg för något som ska vara inkluderat i din deal kommer vi ersätta dig. Alltid. Spara alla kvitton och kontakta vår kundtjänst efter hemkomst.
  • Första hjälpen-garanti. Skulle något gå snett på din resa ersätter vi första natten på ett hotell som motsvarar standarden som utlovats i dealen medan vi hjälper dig. Spara kvittot och kontakta vår kundtjänst omgående. Vi kommer därefter hjälpa dig att få den resa/det boende du betalat för.
  • Resegaranti. Köper du en paketresa omfattas du alltid av Kammarkollegiets resegaranti som vi är anslutna till.

Returer och reklamationer

Har du beställt en vara kan du ångra ditt köp inom 14 dagar efter du mottagit produkten. Kontakta vår kundtjänst innan du returnerar varan, och kom ihåg att varan ska returneras i säljbart skick (returkostnad tillkommer).

Om din vara är skadad eller om du behöver göra en reklamation – kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig.

Kundtjänst

De flesta svaren på dina frågor hittar du i våra Allmänna villkor. Finner du inte svar på din fråga kan du alltid kontakta vår kundtjänst.

Vår strävan är att ha den bästa kundtjänsten i branschen, för vår viktigaste tillgång det är du.

Med vänliga hälsningar,
Team Letsdeal.se

Logga in

Inget konto?

Skapa ett konto här.

Facebook-inloggning


Behöver du hjälp?

Har du glömt ditt lösenord kan få ett nytt här

Om du har andra problem med inloggning, tveka inte att kontakta oss via vår kundtjänstsida

loader

Få nyhetsbrevet

För att undvika att missa en bra deal!

Klockor, Hamburgare, Magretheskålar